Core tréning

Szokott fájni a hátad vagy a derekad? Időről időre észreveszed, hogy hanyag a tartásod?
Naphosszat egy irodaasztal mellett görnyedsz? Vagy egyszerűen csak szeretnél törődni a testtartásoddal?

Ha magadra ismersz akkor bátran ajánlom neked ezt az óratípust.
Anatómiai szempontból a CORE szóval bizonyos izomcsoportokat illetünk. A CORE szó jelentése jól tükrözi ezen izomcsoportjaink funkcióját és elhelyezkedését is: a mag, a központ.  Egyik legfontosabb feladatuk a törzs stabilizálása. Mai rohanó világunkban megfeledkezünk ápolni, edzeni ezen izomcsoportjainkat.

A Core Training a törzsizomzatot, tehát a felszíni- és mély hátizmokat, a hasizmokat, a mellizmokat és a csípőizmokat fejleszti. Javítja az egyensúlyunkat, és nyújtja a rövidülésre hajlamos izmokat. Az órán mondhatni visszatérünk az alapokhoz, kizárólag saját testsúllyal dolgozunk. Végzünk statikus vagyis kitartott és dinamikus feladatokat is. Közösen megtanuljuk, hogyan erősíthetjük ezeket az izmainkat, illetve azt is, hogy instabil helyzetekben miként kapcsoljanak be és védjék gerincünket. Bónuszként a különböző feladatok során megtanuljuk a helyes légzést is.

Saját testünkön kívül barátságot fogunk kötni még rengeteg szuper eszközzel is pl.: fit ball, soft ball, BOSU, gumikötél.

Ahol élmény az egészség!